پنچر کردن لاستیک‌های آمبولانس جان دختر ۲ ساله را گرفت

مرثیه‌ای برای مرگ انسانیت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که درپی جاری شدن سیلاب و انسداد مسیر برای تردد آمبولانس، جان یک بیمار ۵۵ ساله با لودر نجات داده شد.
کد خبر: ۱۳۷۴۵۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۱۶ امروز هفتم مردادماه، یک مورد تماس با سامانه فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ برقرار شد تا تکنسین های اورژانس به بالین زنی با بیمار قلبی بروند.

وی ادامه داد:‌ تکنسین‌های اورژانس با یک دستگاه ‌آمبولانس به محل حادثه واقع در استان گلستان، مراوه تپه، روستای قرقجیق اعزام شدند و پس از هشت دقیقه به محدوده اعلام شده رسیدند اما به دلیل اینکه مسیر سیلابی شده بود و آمبولانس امکان تردد در این منطقه را نداشت،‌ تکنسین اورژانس بدون آمبولانس و با پای پیاده خود را به محل رسانده و اقدامات درمانی اولیه را برای بیمار انجام دادند و سپس او را با قرار دادن در قسمت «جام» لودر یکی از روستاییان از محدوده خارج کرده و به نزدیک آمبولانس انتقال دادند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در حین انتقال بیمار با لودر مراقبت‌های لازم ازسوی تکنسین‌های اورژانس انجام شد، گفت: خانم ۵۵ ساله برای تکمیل روند درمان ادامه مسیر را به وسیله آمبولانس سازمان اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد و خوشبختانه حال عمومی‌اش مناسب است.

عکس | نجات بیمار قلبی با «لودرلانس»

 

عکس | نجات بیمار قلبی با «لودرلانس»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها